Good Morning, Tuesday Novemer 22nd

  1. Good morning family!

    Posted some recipes that I had been promising.

    Wantan and I are celebrating 19yrs of wedded bliss today. I'm not sure why we picked JFKs assasination date. But it's easy for him to remember it...lol

    Have a great day!

    Tomarrow starts the holiday meal prep. Yummy

    What's for breakfast today?
    •  
  2. 48 Comments

  3. by   sjb2005
    happy birthday siri! :hatparty:
  4. by   Roy Fokker
    G'mornin' y'all.

    I'm heading to bed.

    today is a double party! Shelly's Anniversary and Siri's B'day!

    Congradulations you two!

    Siri : I'm so sorry about your Mother. Sending much good thoughts to the both of yas. By the way: Did you know that "Siri" in Tamil (a language native to South India) means "smile" ? Have a peaceful day with your Mommy Siri

    Shelly : Now don't go off and drag hubby into Lake Bemidji... I know you've got gills and all May you and hubby find peace, comfort and love in each other for many more years to come


    I'm driving down to Jersey today. The adventure shall begin soon

    G'Morning to all who follow!
  5. by   Spidey's mom
    Well, it is one minute past midnight . . . .Good morning!!

    Roy - have fun and be careful.

    Shell - thanks for the recipes.

    I'm off to bed - got the fire too hot but I'd rather be too hot than freezing my tush off. It is darn cold here in this little valley.

    Nighty night. . .

    steph
  6. by   weetziebat
    good morning everybody,

    shelly, happy, happy anniversary sweets! hope you both have a great day and many more years of wedded bliss.

    roy, whats going on in jersey? it wouldn't have anything to do with a casino, would it? btw, is tamil your mother tongue? personally i think that has got to be the most difficult language to master unless you learn it as a child!

    steph, yeah, its freezing here too. keep that fire stoked, honey!

    siri, sorry i haven't been around, so don't know what happened to your mom. but whatever it is i hope she is better. hugs!!

    i started my job on monday. seems great - hope it continues that way! gotta get some sleep, so hope we all have a great tuesday.
  7. by   jnette
    wow... woke up to a half inch or more of snow this morning !!!

    gotta be getting ready for work.. no time to play right now.

    roy.. drive safely!




    siri..

    shell.. happy anniversary !!!

    ok.. really must go.. will be back this afternoon !
    Last edit by jnette on Nov 22, '05
  8. by   DusktilDawn


    happy anniversary shellyjellyfishsharbaitgatorgrubforzenpufferfishiw anttogohomebeforeistarttolikeittherebelly.

    roy it's always very interesting to hear the meaning of names like siri meaning smile tamil, that is sooo nice. good night roy, try and behave in jersey.
    keep warm steph and pleasant dreams

    glad your liking the new job weetzie, best of luck with it
    have a good day at work jnette, no snow here but it's coming

    happy birthday siri, and i hope your mother is doing well

    hope everyone has a wonderful

  9. by   sjb2005
    Good morning Roy....I'm still working on getting out of the lake...what happened to that rescue...I'm an iceberg now!!!!

    Have a great trip...you are so travel saavy.....
  10. by   sjb2005
    Quote from stevielynn
    Well, it is one minute past midnight . . . .Good morning!!

    Roy - have fun and be careful.

    Shell - thanks for the recipes.

    I'm off to bed - got the fire too hot but I'd rather be too hot than freezing my tush off. It is darn cold here in this little valley.

    Nighty night. . .

    steph
    Nighty nite steph...sweet dreams...see you in the daylight!
  11. by   sjb2005
    Quote from weetziebat
    good morning everybody,

    shelly, happy, happy anniversary sweets! hope you both have a great day and many more years of wedded bliss.

    roy, whats going on in jersey? it wouldn't have anything to do with a casino, would it? btw, is tamil your mother tongue? personally i think that has got to be the most difficult language to master unless you learn it as a child!

    steph, yeah, its freezing here too. keep that fire stoked, honey!

    siri, sorry i haven't been around, so don't know what happened to your mom. but whatever it is i hope she is better. hugs!!

    i started my job on monday. seems great - hope it continues that way! gotta get some sleep, so hope we all have a great tuesday.
    congrats on the new job...and good luck.

    can ya see i'm and icegberg now...i have to get back to what roy started...lol
  12. by   sjb2005
    Quote from jnette
    wow... woke up to a half inch or more of snow this morning !!!

    gotta be getting ready for work.. no time to play right now.

    roy.. drive safely!




    siri..

    shell.. happy anniversary !!!

    ok.. really must go.. will be back this afternoon !
    thanks jnette. have a great day at work and don't forget to join the fun with your friend here!
  13. by   sjb2005
    Quote from dusktildawn


    happy anniversary shellyjellyfishsharbaitgatorgrubforzenpufferfishiw anttogohomebeforeistarttolikeittherebelly.

    roy it's always very interesting to hear the meaning of names like siri meaning smile tamil, that is sooo nice. good night roy, try and behave in jersey.
    keep warm steph and pleasant dreams

    glad your liking the new job weetzie, best of luck with it
    have a good day at work jnette, no snow here but it's coming

    happy birthday siri, and i hope your mother is doing well

    hope everyone has a wonderful

    ok dusk gets the longest shelly name to date....and i'm gonna relocate to a warm climate with it....

    thanks for the well wishes...you have a good day and if brian ever gets that convention rolling...we'll have a great time....hope some one gets me out of the lake by then.

    i'd hate to miss it.
  14. by   Tweety
    Good morning!!! I hope everyone has a great day.

    Happy Birthday Siri. Take care.

close