Good Morning Sunday November 4th!

  1. I know for a FACTOID that it's after midnight here on the West Coast, so I hereby officially declare this thread OPEN and OPERATING!!!

    Come post whatever (within TOS )!

    Good morning to all!

    I hope you have a good day!

    Commuter, how is the 10pm-2pm shift going????

    Dh and I are up late recording some songs (here at home).
    I'll post the url for them later.

    Now I'm off to bed!!
    •  
  2. 47 Comments

  3. by   elizabells
    Morning, di!

    How glad am I that I'm not at work, doing an extra hour with the time change??!

    Although if I got to trade being at work for the plumbing leak in my building that caused a large (as in 2ftx2ft) chunk of paint and plaster to fall from my bathroom ceiling today, I might pick work!

    Have a good day, y'all, I'm off to bed.
  4. by   nursemary9
    Good Morning, Little Peeps!!

    I was just about to start the thread a bit ago, when the Nursing Super came around making rounds!! Had to quickly remove myself from puter!!
    Unexpectedly, I was Charge tonite. You all know how I feel about that!!!
    Just Love it-----------------NOT!!
    Oh I am SOooooooooooooooooo tired!!

    Di Thanks for getting the thread started.

    Bells, we had that happen in our kitchen about 1 yr ago!! Ours was an open attic window when it was pouring rain!!! DAH!!

    I'll be back later guys!!
    Last edit by nursemary9 on Nov 4, '07
  5. by   Alois Wolf
    On Patrol tonight, making sure the clients are safe and in bed where they should be... I'm soooo tired though. I'm working on my 6th cup of coffee, lol.
    Good news is, I know when I get home I can go to sleep sleep sleep snora.
  6. by   Sabby_NC


    A very good and EARLY morning to you all,

    Guess what dummy forgot to set the clocks back!!! :trout::trout:
    First time I have ever done that and I would not have given it another thought until I looked at the time on the computer.
    I could be still asleep but NOOOOOOO 4:34AM I get my tail out of bed. Grrrrrrrrr well I guess I should now go about and change all the %@#$#$ clocks in the house. LOL
    Hope your day is wonderful.
    For the niters sleep well in your cozy beds when you get home.
    Not too sure what we may do today other than the hubster studying, I may do a little more writing and some CE's for work.
    Toots for now
  7. by   jmgrn65
    Good Morning Hope all have a good Sunday. I don't have much planned except going back to bed after feeding the dogs. see ya
  8. by   suzy253
    Happy Sunday all! Just having my coffee and watching the sun rise. Very pretty. Not much going on. I'm off today....no plans. Just see what happens. Catch you all later!
  9. by   Sabby_NC
    Quote from suzy253
    Happy Sunday all! Just having my coffee and watching the sun rise. Very pretty. Not much going on. I'm off today....no plans. Just see what happens. Catch you all later!
    Oh Suzy I bet it so pretty up your way.
    I am having my cuppa too. So I raise my cup and say Good Morning to you. This is kinda like having a cuppa with a friend but we just cannot see each other. Have a fabby day
  10. by   Joe NightingMale
    Morning di bells Mary suzy jmg Alois Sabby!

    I remembered to set all my clocks back last night, but somehow set my alarm for 3am! Fortunately, I was able to fall back to sleep.
  11. by   Sabby_NC
    Quote from Joe NightingMale
    Morning di bells Mary suzy jmg Alois Sabby!

    I remembered to set all my clocks back last night, but somehow set my alarm for 3am! Fortunately, I was able to fall back to sleep.

    LOL That made me feel a little better.
    Hmmmmmmmmmm this time of the year always makes me wish we never had so many clocks in this house. Arrggghhhhhhhhhh:trout:
  12. by   dria
    good morning everyone!!!!
    glad ya'll reminded me to reset the clocks...ive been looking forward to it for weeks due to getting up in the dark. doesnt really matter that its not done yet, since i sleep til whenever i get up on the weekends.
    did some bowling with dj last nite, fun time, but am a little sore now...thank god for motrin!!!!
    gonna get the pups out of bed, bundle up (i hear the heat going so it must be chilly) and get them out, then meet my dad for breakfast...havent seem him in a few months....
    hope everyone has a great day!
  13. by   sirI



    [color=pink]i forgot to set back the clocks. never have done that. even after being reminded. i've a lot on my mind and just plain forgot. but, no harm, no foul.


    hope you all
  14. by   Alois Wolf
    Well I was at work when the changed occurred, so I had to relive an entire hour of monotony... at least I got an hours worth of OT from it. lol. Peace Out Y'All, going to sleep now. Have a nice fall day, daywalkers.

    I do have to say one thing before I go... even though I personally called each unit to explain to them that they would have to stay until 8:00 o'clock, we still had about 30 staff go home at 7:00... very irritating. It seems every year, they all play "dumb" when it comes to fall back, spring forward. *sigh* Gotta love em though, they put a smile on my face by their shrewdness.

    Oh and I finally figured out the best way to describe my title for those of you who don't know what it is. I am a Direct Care staff.
    Last edit by Alois Wolf on Nov 4, '07

close